Friday, March 02, 2007

Trevlig kväll!

Jag och sambon tog en rolig kväll i Kristinehamn ikväll. Det började med god mat på Kinarestaurangen. Jag tog Nasi Goreng, modell extra stark givetvis. Sällskapet var förträffligt. Fortsatte över till biljardstället där vi fick låna en medlemskö då de vanliga köerna var borta. Och jävlar vilken skillnad! Nu förstår jag verkligen vad det är att ha kvalitetsgrejer! Jag spelade plötsligt som jag bara kunde se i mitt sinne. Jag satte alla långa, satte kluriga vinklar, inga problem. Jag njöt till max. Jag måste bara ha en sån kö. Och ett sånt bord. Mitt i vardagsrummet ska det stå...

Sen var det över till biografen i Kristinehamn. Där hade vi tänkt se Prestige, men den hade tydligen slutat gå igår så det blev Natt på museet istället. Rätt kul film. Helt okej. Jag gillade den. Mycket småfnitter blev det iaf. En sexa på IMDB. Normalt ingen film att se på bio, men men. Det roliga var att biografen var den minsta jag nånsin satt min fot i. Lika stor som en medelstor garderob. Vi var fyra pers där och trängdes och såg den.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home