Monday, January 22, 2007

29

Jaha, så har man fyllt år igen, och det är nuförtiden mest ångest med hela företeelsen. Nästa år är man inte ungdom längre. Suck. Jag som känner mig så ungdomlig! Men själva födelsedagen var trevlig. Först firade familjen mig på fredagen och jag fick bl.a. tillbaka min bil från verkstan och farsan tog hand om notan, vilket var uppskattat. Problemet var ett hjullager som var slut. Trodde inte jag skulle få bilen förrän idag, men de blev klara redan i fredags.

På lördagen gick jag och sambon ut och åt på stans Kina-krog. Det var mycket trevligt och gott. Jag satsade på Bami goreng, en indonesisk rätt med stekta nudlar med lite olika kött. Jättegott!! Den måste jag prova fler gånger. Sedan spelade vi biljard och det gick överraskande bra. Jag börjar känna mig bekväm vid biljardbordet. Lyckades NÄSTAN (nästan) skruva vit boll runt en boll för att sänka objektbollen. Nästan. Det skulle ha varit mitt livs stöt i så fall.

Jaja. Har varit dålig på att skriva. Blir mest när jag jobbar eftermiddagar. Vi ser fram emot ett nytt år och nya intressanta observationer och hoppas fler läsare hittar hit!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home