Wednesday, May 14, 2008

Sprudlande, nu uttömd

Jag är rätt stolt över min aktivitet här på bloggen under måndagen och tisdagen. Jag har inte bara producerat kvantitet utan kvalitet! Men här är det slut. Så känns det just nu iaf. Jag har inget att skriva om. Visst, jag hade en historia om det här med Anders Eklund och så men det känns lite sjaskigt så jag låter det vara. Hade jag haft större inspiration hade jag dragit den. VM i ishockey hade jag också kunnat behandla, men givetvis gick Alexander Lukas-land vidare i förlängningen mot Tjeckien så då tappade jag inspirationen för det. Jag hade kanske tänkt skriva en Kalla fakta-krönika om hur det står till på mitt jobb med emballage som ligger och ruttnar och möglar och man lever sitt arbetsliv i en jävla förruttnelse (hur nyttigt är det?) och fågelskit (snart har vi fågelinfluensan allesammans), men jag orkar inte tänka på skiten. Så det får bli noll blogg. Det får vara så ibland också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home