Friday, November 09, 2007

diverse

förresten, måste bara nämna torsdagens stora tv-händelse: Ronnie O'Sullivans triumf mot Carter. Fem hundraserier, varav en 147. Världsrekord. Skulle någon börja så snooker just då skulle den personene fastna... Ikväll åkte dock Ronnie ut överraskande mot Fergal O´Brien... Men å andra sidan skulle han ha åkt ut redan i första matchen mot Tom Ford. Ja vi får väl glädjas åt stunderna här i livet och i snoookern gissar jag...

Sen var det idol, som jag nu kan erkänna att jag röstat på, inte nu men förra veckan. Ikväll åkte Christoffer ut, till mitt beklagande. Min favorit Amanda satt däremot säkert. Det kändes bra... Förra veckan, för att reducera potentialen till sexism så röstade jag på Amanda.... Ville ju inte att fler tjejer skulle åka.. I synnerhet hon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home