Saturday, October 13, 2007

Tv4 Sport?

Vad är det för sunkig kanal de hade inbillat sig skulle ersatta Eurosport utan att nån höjde på ögonbrynen? Jag sitter och tittar och tittar men inte fan ser jag en livesport-sändning över huvud taget! Det är filmer om sport, dokumentärer om sport och möjligen repriserad eftersänd sport. Men sport? Nej. Kalla det hellre Tv 4 Soptipp. '

Jag fattar allvarligt inte hur Com Hem var funtade när de dealade in sig med denna skitkanal istället för ett nytt kontrakt med eurosport. Jag gör inte det. Eurosport visar ständigt live-sport. Nu i skrivande stund för övrigt min favoritsport Snooker. Tv 4Sport får man leta länge innan man ens hittar direktsänd idrott. Helt uppåt väggarna. Lägg ner skiten. Och tv4: sluta starta massa kanaler som ni inte bryr er ett dugg om: kvantitet är inte bättre än kvalitet!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home