Sunday, September 30, 2007

Idol-uppdatering nr 2

Jo just, har varit rätt så borta från datorn ett tag så jag har glömt bort allt jag höll på med att rapportera om. Det var ju det här med idol. Nu har vi tagit oss igenom auditions och kval och är framme vid final. Det är med viss förnöjd min jag noterar att tjejen jag noterade i uttagningarna som sjöng "That's allright Mama", Amanda Jensen, mycket riktigt är klar för final. Inte nog med det, hon har dessutom, vid sidan av Daniel Karlsson (sjukt bra version av Mikas "Grace Kelly" förresten) varit den som övertygat mest. Fanns det någon poetisk rättvisa gjorde någon av dem upp om guldet. Men vi vet ju att så inte är fallet med fjortisröstande, så vi får väl se. Men Amanda Jensen är sjukt skicklig på sin grej. Att hon ser über-bra ut tar heller inte udden av saken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home