Wednesday, June 27, 2007

onsdag, natt mot torsdg.

Det här har varit en jobbig dag. På jobbeet blev allt som stressigast efter 9. Ingenting som det ska vara. Jag lyckades producera iaf. För övrigt irriterar jag mig på att Wikipedia är tusen gånger sämre på andra språk än vad det är på engelska. På engelska har Wikipedia ingen like. Men ska vi till naturspråken som svenska och finska så är vi helt borta vad gäller faktagranskning och källkunskap. Bedrövligt. Det är vad det är.

Jag tror inte jag ska älta mer Eldkvarn. Även om jag vill. Varje fiber i mig ber om det. De är så jäkla bra. Jag borde istället nämna hur glad jag blev att komma in på blogger. Till saken hör, jag har försökt komma in hit och skriva av mig mina tankar i säkert 1,5 timme nu. Till slut gick det, men det var ytterst nära att jag passiviserade mig och gick och la mig istället. Jaja, nu vet ni. Hemmafrånvaron är ett slitigt ok att bära...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home