Friday, April 07, 2006

hmm.. falsk marknadsföring...

jag vet inte hur det är med min nya bootleg alls förresten. Somliga låtar kanske verkligen är därifrån, men Maggies farm är det inte. Jag har inget minne av en så lång presentation innan Dylan med kamrater började spela. Nu förlorar jag tron på allt som är sant och heligt. Det är svårt med minnesbilder. Jag hade ett munspelssolo på If dogs run free i mitt minne som verkligen var nåt extra, men på bootlegen så kändes det rätt fattigt. Jag vet inte om det verkligen var spelningen i karlstad eller om det bara är atmosfären som gör att en man uppfattar saker på olika vis. Och Watchtowern kändes långt ifrån lika mäktig på bootleggen som den kändes i verkligheten. Samma version? Får man någonsin veta? Tufft att vara människa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home