Wednesday, November 16, 2005

haka på trender...

3 saker.

3 saker som jag gillar:
vin
kvinnor
sång

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Människor som tycker motsatt det jag tycker
Ointelligenta fördomsfullda människor
Sveriges utveckling på 2000-talet

3 viktiga saker i mitt rum:
Datorn
Kylskåpet
Jag

3 slumpvisa fakta om mig:
Jag är håröm.
Jag har läst 60 poäng i Psykologi på universitet.
Jag blandar ihop höger och vänster.

3 saker jag vill göra innan jag dör:
Publicera en poesibok.
Få barn.
Se Dylan igen... (och igen och igen).

3 saker som jag kan göra:
äta gröt
hålla andan
plinka på en gitarr

3 saker som jag inte kan göra:
göra vatten av vin.
göra vin av vatten.
Blanda vatten med vin.

3 saker som jag säger mest:
hmm.
okej
aha.

3 kändisförälskelser:
eh. jag tror inte jag kommer på nån, ärligt talat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home