Thursday, November 17, 2005

Bloggtoni gör en halv-pudel.

Det är dags att vara ärliga. Kanske överdrev jag lite vad gällde min Springsteen-kommentar. Jag hävdar fortfarande att han inte är för MIG, men jag tar tillbaka det där med slutkommentarerna. Jag kan tycka att somliga Springsteen-låtar är bra. Heck, jag har typ 10 album som jag laddat hem som bara väntar på att lyssnas till. Kanske måste man ta Springsteen på hans arbetarklass-villkor och tycka det är bra. Och sedan om man får smak så är Eddie Meduza härnäst. Nej, nu var jag elak igen. Dumma mig. Kan visst inte låta bli att skriva nåt spydigt varje gång Springsteen kommer på tal. Kanske ska sluta uttala mig om honom. Tror det blir bäst. Fast vem vet med mig och mina nycker...

1 Comments:

Blogger Savela said...

Har redan kommenterat din attack mot Bruce i dett inlägg där du väl attackerade honom, men jag måste också få säga att det är stort att våga erkänna att man inte alltid har rätt.

12:21 AM  

Post a Comment

<< Home