Tuesday, April 01, 2008

Att hoppa på ett tåg som gått för länge sen...

Jag medger: jag är inte den mest nydanande människan här i världen. Jag hakar på trender när de upphör vara trender. Jag undviker medvetet millenietrilogin bara för att majoriteten av folket läser dem.

Kent hör till den grejen. Jag gillar mkt de gjort. Fast absolut inte allt. Kent känns fortfarande som grejen. Jag måste göra mig av med dem. MEn deras senaste skiva, hur o-Tonisk till soundet den än var, måste jag medge, diggade jag. Några låtar var som vanligt totalt blasse. Men Generation X var bra, Ingenting gillade jag och framförallt Columbus var makalöst bra.

Kent har haft sina stunder. Lyssnar i skrivande stund på Palace & Main. Som är så jävla bra. Och har Sveriges bästa inledningsrad:

"Jag sköt en DJ sent igår."

Till dig Moa, som allt annat.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du ser, som jag alltid har sagt... Det handlar bara om att förstå.

6:56 AM  

Post a Comment

<< Home