Monday, January 21, 2008

Det är en del i vardagen just nu...

Det är inte lätt att vara människa... På fredag ska jag på begravning. Det blir min första begravning på ett par år. Om sanningen ska fram är det mer av en minnesstund, så jag lär slippa det där sorgliga i kyrkan.

I övrigt: På lördag ska jag till Stockholm. Min sambos far fyller 60 och honom skall vi fira. Likaledes fyller hennes bror 25, och den avtackningen tar vi i samma veva. Med tanke på alla dessa högtidsdagar, min egen inräknad ska det bli skönt att slippa tänka på allt sånt en ganska ansenlig tid framöver.

För övrigt glädjer det mig att jag fått kommentarer i Dylanbloggen. Det är inte alla förunnat att få ha en egen röst och åsikt om ens favorit. Kanske måste jag försöka ge ut allt det där i bokform nån gång.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag tycker också att detär skönt att det blir lite lugnt sen.

För övrigt är du den finaste och världens klippa. Jag älskar dig.

2:43 AM  
Blogger Toni said...

Puss min skatt.

6:06 PM  

Post a Comment

<< Home