Wednesday, January 09, 2008

Konsten att överlista gamla sugiga datorer + Dylanbloggen uppdateras!

Jag har tillbringat de tre senaste nätterna, denna inräknad, med att försöka komma in här. Brist på ämnen att skriva om har det inte funnits. Trist bara att det skulle dröja till fjärde timmen på den tredje natten innan jag kom in. Jag smög in bakvägen. Via andras bloggar lyckades jag slutligen logga in genom att kommentera. Hade försökt samma trick tidigare till liten nytta. De har gjort om där. Men när jag krånglade lite hittade jag in. Och här är jag!

Låt oss genast ta första prioritet av listan: Dylanbloggen uppdateras nu! Jag har slutfört min analys om "Slow Train coming" och den finns där att läsa för allmän beskådan imorgon, ty så stora är inte mina förhoppningar om gamla datorer att jag förlitar mig på att kunna få dit skivomslagsbilden innan dess. Men kliv gärna in och kommentera där sen för attan!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home