Monday, December 10, 2007

Svensk världsartist

Ja, ni har ju hört historien! En svensk "världsartist" är åtalad för våldtäkt och befinner sig i rättsprocessen medan detta skrivs. Sådant är ju intressant. Jag har klurat och klurat men har inga klara bevis på vem denne person är. Och det är negativt. Ju längre sanningen undanhålls, desto fler oskyldiga dras in i den här härvan. Jag och sambon spekulerar vilt vem det kan vara: hittills har Björn Ulvaeus, Benny Andersson, Timbuktu, Per Gessle, med flera fått sina namn nedsvärtade i våra kretsar. Och så killen i Ace of Base, den dryge av dom, han tror vi mycket på. Men det är ju inte snällt att skvallra så här. Så ut med uppgifterna media! Om nån har information som förlöser oss från detta skvaller så är det efterlängtat. Låt oss få sanningen nu!

4 Comments:

Blogger Savela said...

Vad jag hört är det Tito Beltram. Brukar inte vara särskilt förtjust i att skvallra, men hey, du frågar ju.

6:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Och vem fan är Tito Beltram? Världsartist? Ehu? Men jag undrar. Mycket. Vem kan det vara?

Förresten,. har nog skrivit ett blogg inlägg som kan itressera dig...

10:10 AM  
Blogger Toni said...

Fan det var otippat. Det tror jag faktiskt stenhårt på! Bästa tipset hittils! Tack Savela!

6:50 PM  
Blogger Toni said...

Tito Beltran är nåt slags operasångare (?) rätta mig om jag har fel. Den kategorin hade jag helt glömt bort i sammanhanget.

6:49 PM  

Post a Comment

<< Home