Friday, March 30, 2007

Dylanexpert?

Hm. Har inte uppdaterat bloggen på några dagar. Och borde väl ha en kort genomgång över händelser. En händelse i synnerhet är väl rätt skoj att nämna: Häromdagen ringde någon från journalisthögskolan angående min blogg och ville intervjua mig med naledning av Dylans konsert på Debaser Medis i Stockholm. Mycket surrealistiskt. Särskilt med tanke på att jag precis kommit hem från en lång slitsam arbetsdag och mest ville slappa i soffan. Men, what the hell, är man expert så är man?! Denna intervju skulle med på någon radio. Jaja. Kul grej. Hoppas det inte var någon som ringde och drev med mej bara för jag tror inte jag sa något varken intelligent eller överdrivet vettigt, utan staplade mest Dylanklyschor på måfå. Illa skött Dylanexpert-debut med andra ord. Med en klarare hjärna hade jag haft betydligt vidsyntare poänger att leverera. Men såna verkar svåra att göra utanför bloggens medium.

2 Comments:

Blogger Savela said...

Storartat Valjus... Man måste börja nånstans...

12:54 PM  
Blogger Theo said...

Häftigt! Känns betryggande att veta att man har en dylanexpert i bekantskapskretsen

3:00 AM  

Post a Comment

<< Home