Wednesday, October 18, 2006

Metainlägg: Bloggen fyller ett år!

Bloggen har i all tysthet fyllt ett helt år! Det var den 8:e oktober 2005, som jag något tafatt gav mig på idén att starta en sida där jag kunde avreagera mig på omvärlden. Och dela med mig av lite funderingar. I nämnd ordning. Kanske har den ordningen förändrats lite. Jag tror det är betydligt mer hyllningar på bloggtoni än vad det är sågningar nuförtiden? Eller vad säger mina trogna(?) läsare? Så är åtminstone min känsla.

Mycket har hänt under det gångna året. Bloggen har utvecklats och fått några systersidor som jag inte gjort reklam för på länge, men som är väl värda ett besök för de som inte har varit där.

http://bloggtonisdikter.blogspot.com är min diktsajt som faktiskt har en hel del nya alster att beskåda, så har ni inte varit där på länge så gör er en välgärning och klicka över.

http://bloggtonisdylan.blogspot.com är Dylansajten där jag har mäktat med att behandla, vända ut och in och in och ut igen, på sex av Dylans skivor. Fler lär komma när inspirationen återfinns.

Om man räknar in såväl dikter, vardagsinlägg samt Dylanposter så har jag postat cirka 310 inlägg under det gångna året, vilket måste ses som ganska godkänt. Jag har varit inaktiv i perioder, i synnerhet den perioden då jag inte hade något internet. De flesta inlägg har avhandlat specifika teman och inte bara lallat iväg om ditt och datt. Och det är så jag har avsett fortsätta. Det känns lite som att det enda den här bloggen saknar nu är en läsekrets. Fast den kanske kommer den med efter hand. Vi satsar på ännu ett år nu! Välkomna att fortsätta läsa!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home