Tuesday, September 05, 2006

Krångel

Ja, detta är något jag inte uppskattar. Saker ska flyta smidigt. Allt ska rulla på. Saker som inte gör det bemöts av hat från mig. Senaste tiden så känns det som allt bara krånglar:

* Dylan-skivan Modern Times var restnoterad och jag vet inte när Ginza-folket tänker skicka den...

* När jag skulle beställe cigaretter till mor från cigarettbutiken.se så visade det sig att jag har min gamla adress kvar i deras register. Efter jag gjort beställningen, vill säga. Så det vet jag inte vad som händer med nu.

* Mitt nya körkort låter vänta på sig, trots inbetalning och inskickning av foto. Snart har mitt gamla körkort gått ut och jag kör olovligt.

* Min Mp3-spelare gav upp igår. Mitt i lyssningen på Dylans "Abandoned love". Trodde batteriet tog slut så jag bytte. Samma sak. Fanskapet skickade ett felmeddelande om felaktigt format, omformatera spelaren... Visste inte ens att sånt kunde hända...

Två dagar kvar av jobb, sedan blir det skön helg för mig...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det här har inget att göra med ditt inlägg, utan mest för att jag ska komma ihåg: Emy rekomenderade mig att vissa denna länk för dig, http://www.ni9e.com/typo/typo_dylan.html
så om du är tålmodig och stänger av musiken tycker jag du ska gå in på den :)

Kyss

2:53 PM  

Post a Comment

<< Home