Tuesday, June 06, 2006

Söndagsångest på en tisdag.

Ja det ska vara en första gången för allt. Det här med nationaldagsfirandet ledde ju till att jag fick vara ledig fem dagar i streck. Det får vi tacka Sverige för. Jag försöker här göra lite positiv Sverige-kommentarer på födelsedagen, jag vet att jag varit elak tidigare.

Men det här var en jobbig dag. Man borde inte få vara ledig i så mycket som fem dagar. Det blir femfaldiga ångesten när man sen ska iväg och jobba. Fast det här är nog inte bara jobbångest. Min Moa ska åka till London nu när de planerar massa jobbiga terrordåd där. Om bara två dagar... Usch. Den tanken känns inte bekväm.

Så det blir inte så mycket skrivet ikväll... Jo, dagens musik: Warren Zevon med skivan "Life'll kill ya".

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

naaw älskling. Allt kommer går bra. Jag lovar.

1:47 PM  

Post a Comment

<< Home