Monday, May 15, 2006

Jag är tillbaka!

Det har gått en alltför lång tid, det medges. Nästan de där tre till fem veckorna Bredbandsbolaget hotade om, men jag är tillbaka på Bloggen. Åtminstone tillfälligt. Det är inte så att jag fått nåt bredband än, det här meddelandet skriver jag över modem, och det går sjukt sakta. Det är verkligen som att vara tillbaka på stenåldern och få klubba ihjäl det man ska äta.

Flytten har gått bra, jag är numera Kristinehamnsbo. Och sambo dessutom! Det har börjat bra alltsammans, det funkar att pendla och vi har fått ordning på hemmet.

Jag har en Dylananalys av Street-Legal innestående, men det har fått skjuta på sig då jag haft en hel del annat att bekymra min hjärna med. Det får vi ta när bredbandet kommer igång. Laddar för övrigt för fotbolls-VM som jag ser fram emot riktigt ordentligt. Av någon anledning tror jag att England blir riktigt starka... OCh så är det ju sista chansen att se geniet Zidane spela. Det blir toppen. Hoppas man hinner se mycket.

(Tänk vad mycket blogginlägg som aldrig blir skrivna pga att man inte har internet. Jag har haft flera bra uppslag som aldrig blev nåt iom att jag inte haft möjligheten. Till exempel hade jag tänkt skriva om Snooker-VM, och finalen i synnerhet, men det blev inte av eftersom det nu är två veckor sen det avgjordes och mina minnesbilder bleknat. Nåja...)

Nu hastar jag vidare, försöker leta runt på andra platser i den mån som man kan. På återhörande, förhoppningsvis snart...puss och kram.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

10:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

9:10 PM  

Post a Comment

<< Home