Wednesday, January 18, 2006

Isis med mera

Bob Dylans låt från albumet "Desire" har gäckat mig de senaste dagarna. Det är liveversionerna på olika bootlegs som gäckar. Inte originalet. Det är bilderna av Dylan, med vitmålat ansikte, som står och gör någon slags korslagda knutna händer i utförandet. Det är så häftigt, rått och galet att jag vill vara född tidigare för att få se dem live. Spola tillbaka världen 30 år, gud. Så är vi kvitt.

För övrigt fortsätter Markus Larsson på Aftonbladet att bete sig som en idiot. Om nån ser honom, ge han en bitch-slap från mig.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du kanske borde ha en liten lista med alla svåra ord som du använder? Ibland förstår jag inte.....

4:31 AM  
Blogger Toni said...

öh...nu är det jag som inte förstår. Vad är det för svåra ord jag slängt mej med nu då? Jag är akademiker. Vi får lära oss många ord.

7:04 AM  

Post a Comment

<< Home