Thursday, December 01, 2005

Mer Springsteen-bashing.

Ja så var det dags igen. Born to Run är ju på tapeten. Är det trettioårsjubileum tro? Markus Larsson på Aftonbladet sitter och myser. Han borde sitta i ett fängelse i Sibirien och frysa, om jag hade haft nåt att säga till om.

Själv har jag försökt lyssna igenom Born to Run från början till slut och jag måste säga att så tråkigt har jag inte haft sen jag slutade jobbet för en och en halv timme sen. Det påminner dessutom om varandra. Massa omelodiöst oväsen och enformighet. Fast jobbet är bättre, för där tjänar jag pengar på att ha tråkigt iaf. Och idag åt vi smörgåstårta! Nej du Bruce, den lätta gick jag inte på. Den lyssnar jag aldrig ALDRIG mer på, om jag inte får betalt för det, oavsett vem som hävdar dess storhet.

1 Comments:

Blogger Savela said...

Haha, smaken är olika! Men du framför ju argument åtminstone om varför du inte gillar Springsteen, istället för att bara säga "Han Suger". Det respekterar jag!

Ta förresten och kolla in min teori på bloggen om varför Bob alltid skriver bra filmmusik.

3:38 AM  

Post a Comment

<< Home