Tuesday, December 20, 2005

Helt otroligt!!!

Jag har sett nåt som fått mig och sitta och gapa i minuter i sträck. "Like a rolling stone" blir en kärleksfest av alla saker. Helt plötsligt är Bob Dylan mitt uppe i en kärleksakt med sina trogna fans, och även om han verkar lite halvt skärrad vid några tillfällen så är det ingen! som ingriper och sätter stopp på galenskaperna. Och det verkar inte som Dylan störs nämnvärt att varenda kvinna i publiken går fram och kysser honom... : ) Det här är bildmaterial som jag inte kan fatta existerat. Bob Dylan på scen 1996 och fans kommer på scenen och pussar Dylan, hälsar på Dylan, dansar, kramar Dylan... sjukt. Och versionen är verkligen glödande! Helt sjukt fascinerande. Har bara en länk till en länk: denna gå till Bob Dylan -Like a rolling stone från 20 december 2005.

När ni väl hittat till sidan.. missa för guds skull inte de andra Dylanuppspelningarna. Series of Dreams är ju sjukt bra med det bildmaterialet. Och vidare och vidare... alla fantastiska bilder... det här var sjukt bra... Bästa sidan jag hittat detta året tror jag.... Jag kräks nästan, så mycket i himlen är jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home