Sunday, October 16, 2005

Konstruktiva Toni

Ja det här går ju riktigt bra nu tycker jag. Har varit riktigt konstruktiv med bloggen på sista tiden tycker jag. Det är inte konstigt att läsarantalet skjutit i höjden. Och eftersom målet är världsherravälde, vilket mycket riktigt konstaterats i min kärestas blogg, så tänker jag inte ge mig här. Diktsidan har fått några tillskott... jag publicerar nya dikter och gamla dikter lite blandat. Försöker hålla nån slags kvalité på dem dock. Och jag försöker få till en länk med annat av mitt skapande. Förhoppningsvis är länken till min Dylan-lista snart uppe. Så häng med mig in i en spännande framtid!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Synd om dig så bara får reklam kommentarer. Borde vara förbudet att göra så.. Älskar dig, puss!

9:32 AM  

Post a Comment

<< Home