Sunday, October 16, 2005

Creds.

Jag kom på att det var kanske inte vidare snällt av mig att hänga ut syrrans företag så där i bloggen häromdagen... Så jag tänkte lägga ut en länk dit som får bli fast i högerkolumnen. Det är inte mer än rätt. De är himla duktiga och har inte alls för vana att slarva bort folks katter och hundar. Jag lovar! Och så har de ett så skönt domännamn som smatassar.se. Bara en sån sak.

Så alla katt- och hundägare, lämna genast bort era husdjur till kunnigt folk där de blir ompysslade och bortskämda riktigt ordentligt. Kan vara kul för lilla Fido eller Findus att få åka på semester någon gång emellanåt också, inte sant? Så vad väntar ni på! Sätt er i bilen och kör bort husdjuren till min syster med en gång! Så syrran, om du läser detta, hoppas att jag kan värva er lite kunder från min enorma läseskara! Lycka till med affärerna.

Hejs svejs.

http://www.smatassar.se

0 Comments:

Post a Comment

<< Home