Tuesday, October 18, 2005

Dåligt humör? Jo, lite.

Datorhelvetet vill inte fungera. Har tagit till de tricks jag kan och felmeddelandena fortsätter komma. Det gör mig pissed. Jag kan av någon anledning använda internet om jag ignorerar felmeddelandet men det känns som om det inte kan vara bra. Eller? De kommer ju av en anledning gissar jag.

Har läst lite Dylan-recensioner i.o.m att jag ska på konsert på torsdag. Den jag fastnade för var Markus Larssons i Aftonbladet. Det var ingen recension, det var ett haveri! Ett hjärnsläpp, ett brev om omyndigförklarande. Vet inte riktigt var herr Larsson kan tänkas hamna, i.o.m att psykvårdsreformen och så gjorde att galningarna släpptes ut på gatan. Herr Larsson borde tvingas bära hörlurar! Herr Larsson, eller Mr Jones som du egentligen heter, jag vill ge dig fingret. Jag vill ge dig fingret! Hårt och djupt. Hela vägen in! Herr Larsson, din fortsatta existens är en personlig förolämpning av djupaste slag. Man kan bara önska att du kröp tillbaka till pojkrummet och fick onanera till dina Springsteen-bilder istället för att leka journalist på en stor dagstidning.

*Andas djupt* Så, nu känns det lite bättre.

1 Comments:

Blogger lillavild said...

Du kanske ska prova en systemåterställning? Jag vet inte...

5:06 PM  

Post a Comment

<< Home