Tuesday, July 10, 2007

Till slut så....kom jag in.

Det är patetiskt svårt att komma in och skriva här på den här datorn... Jag sitter hemma hos mina föräldrar nu och knattrar, om ni undrar. Eftermiddagsskift medför sena vanor. Dåliga vanor. Jo det med.

Men jag hade en tänkt tråd i mitt minne. Dessvärre har driften att skriva den bleknat avsevärt under de två timmarna jag försökt komma in på blogger. Dessvärre. Vi låter den vänta någon dag när inspirationen är hög istället. Jag tror på bättre blogginlägg när inspirationen är hög.

För övrigt så är jag ordentligt inspirerad av att min Dylananalys togs väl emot, trots att jag var tveksam till att ens publicera den. Det har lett till att jag redan nu börjat fundera på nästa skiva att skriva om och detta funderande har lett mig fram till : Slow Train Coming.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home