Wednesday, April 18, 2007

Blogg om blogg (metainlägg)

Jag måste för övrigt säga att jag är så jävla nöjd med min blogg just nu. Jag borde utses till Sveriges bästa bloggare eller nåt. Få nån slags pris. Så bra har min blogg varit på sistone. Den har tagit precis en sån form som jag drömde om en gång när jag startade den. Allt är helt upp till mig och mina nycker att bestämma. Så som det måste vara. De enda felen här på bloggen är 1) För få läsare 2) för dålig uppdatering periodvis 3) Inga bilder. Bilder skulle vara kul.

Dessa tre problem skall rättas till. Watch out Fredrik Virtanen. Du blir snart nedpetad.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja, din blogg är faktiskt en av dom bättre som jag läser. Den är underhållande. (Men jag kanske är partisk?)

6:54 AM  

Post a Comment

<< Home