Sunday, February 04, 2007

Melodifestival

Förresten: Jag glömde nästan bort det, men melodifestivalsschabraket har ju dragit igång! Jag måste säga jag är ganska besviken på kvalitén. Det måste ha varit en av de sämsta delfinaler som presenterats.

Så en liten kort genomgång av mina åsikter: Tommy Nilsson: ok. Anna Book: Nja. Elin Lanto: tyckte först den var överdrivet fånig och töntig, men i efterhand så ser jag att det nog var bästa låten. Uno Svenningson och Irma Schultz (vem är Irma och vem är Idde egentligen? Förklara nån som kan de där systrarna!): Mycket märklig låt. Växte så smått men nådde inga höjder. Resten då? Från uselt till ointressant. Ingenting stack ut. Allt var väldigt taffligt. Hm. Kristian Luuk var nog bäst tror jag.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Japp första delen var inge vidare men igår hade låtarna kommit upp sig lite.

6:42 AM  

Post a Comment

<< Home