Tuesday, February 06, 2007

Länge sen folk var här?

Jag skriver min exakt 360:e post här på bloggen idag. Det är många ämnen som avhandlats. Till en början handlade mycket om Dylan, det medger jag, men jag har breddat ordentligt sen dess. Det måste folk ge mig iaf. Men var är läsarna? Gör jag för dålig reklam? Skriver jag för tråkigt? Jag tror inte det varit 30 individuella läsare här under alla dessa poster. Inte vad jag kunnat utläsa av respons iaf. Inte ens rena provokationer garanterar tydligen läsargensvar nuförtiden. Vad sjutton gör man? Ger upp?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Reklam kanske? Alltså fixar man efter att folk ska läsa måste man göra reklam. Det finns en mängd massa bloggar idga så, ja reklam. annars tror jag du har en skara trogna, som jag... men folk är nog inte så bra på att kommentera.

10:06 AM  

Post a Comment

<< Home