Sunday, February 12, 2006

Ont i ryggen : (

Jävla skit. Jag har ont i ryggen. Troligen blev det av att jag cyklade omkull i halkan i fredags. Det kändes inte så illa då men det har bara blivit värre ju längre tiden gått. Tror det är så att man spänner sig när man ramlar och det är därför man gör sig illa. Barn får aldrig samma typer av fallskador, trots att de slår sig både ofta och väl. De fattar inte att det kommer att göra ont och därför klarar de sig ifrån eftersmärta. De oupplysta jävlarna.

Det är samma sak med någon riktigt riktigt full, då har man glömt bort att det gör ont att ramla. Såg en gång en full man stå och hoppa på ett bord under ishockey-VM. Bordet vek sig, mannen flög pladask med ryggen mot bordskanten från två meters höjd. En normal människa hade suttit i rullstol resten av livet, men han bara skakade av sig det och fortsatte fira. Alkohol är jävligt nyttigt, visar det sig alltså.

För min del är det att låna rullatorn från pensionärerna för det är den hastigheten jag kan ta mig fram på. Jag kan lika gärna flytta in i gruppboendet imorgon. Få hjälp med att klä på mig och gå och handla. Bittert.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home