Sunday, October 23, 2005

natt...

jag sover inte som jag borde... Jag är uppe alldeles för sent... Fastnar i nåt som är intressant och vägrar gå och lägga mig i sängen... Jag får skylla mig själv, antar jag. Det är det här som är jobbigast med förmiddagsveckorna... Jag är liksom inte mig själv... jag är på tårna hela tiden... söker ständigt massa ny intressant information, i brist på lust att gå och lägga mig... Suck.

Såg Dylan-dokumentären del ett igen ikväll. Delvis iaf. Dylans framträdande med "Ballad of a Thin Man" är grymt, det tycker jag fortfarande... Fast för övrigt lyssnar jag på en hel del annan musik nu... känner väl lite att det blivit mycket Dylan. Lyssnar på Warren Zevon och Leonard Cohen. Bra musik. Rekommenderas varmt. Nä det är väl inte annat än att gå och lägga sig nu. Och slutligen vill jag säga hur mycket jag saknar min älskade Moa... Jag älskar dig så...

1 Comments:

Blogger Savela said...

Warren Zevon har jag inte vågat mig på alltför mycket, men hans "Werewolves of London" är genial. Hyllningsskivan "Enjoy every sandwich" är dock en vinstlott. Där hör vi Adam Sandler göra just denna varulvslåt (och det är grymt bra!), Dylan göra "Mutineer", Springsteen "My Ride's Here" och Billy Bob Thornton är också med på ett hörn. Att Leonard Cohen är underbar är självskrivet. "One of us Cannot Be Wrong"! Oj vilken låt (från en grym skiva)!

2:50 AM  

Post a Comment

<< Home