Thursday, October 20, 2005

Dylantips

Eller är han så oförutsägbar, Dylan? Det kan mycket väl tänkas att jag kanske har ett hum vad han ska spela ikväll... Somliga matcher är säkra, som i alla stryktips. Jag tror som sagt mycket på Love & Theft. Det blir säkert fyra fem låtar därifrån. Sedan tror jag vi kommer få se "Like a Rolling stone" som ena encore-låten. Däremot tror jag inte på "Watchtower" idag. Här är ett tips på hur det ser ut, utan inbördes ordning.

Honest with Me (Love and Theft)
The Man in Me (New Morning)
Things have Changed (Singel)
This Wheel's on Fire (The Basement Tapes)
Blind Willie McTell (Bootleg Series)
Summardays (Love and Theft)
Highway 61 Revisited (Highway 61 Revisited)
Under the Red Sky (Under the Red Sky)
Absolutely Sweet Marie (Blonde on Blonde)
Down along the Cove (John Wesley Harding)
Not Dark Yet (TIme out of Mind)
Lonesome Day Blues (Love and Theft)
Mississippi (Love and Theft)
Senôr (Street-Legal)

Encore:
Like a Rolling Stone (Highway 61 Revisited)
Forever Young (Planet Waves)

Ska bli spännande att se hur många rätt jag hade...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home