Saturday, February 17, 2007

sorry folks.

Jag har varit lite dålig sista tiden. Nä, det var förminskning. Jag har varit usel bloggare. Jag har inte skrivit på över elva dagar. Det är det längsta frivilliga bloggavhållandet sedan bloggen startades! Är det ett tecken på att allt är slut, eller börjar göra det? Nej, jag tror inte det. Jag har många intressanta åsikter kvar att stipulera. Exempel:

*Melodifestivalen idag kom inte upp i förra veckans standard (föga förvånande), men det var bättre än första deltävlingen. Sebastian var klart bäst men slår inte The Ark från förra lördagen. Måns bidrag var patetiskt ointressant. En femte plats hade den förtjänat högst. Balladen som någon okänd framförde gillade jag. Nanne var inte helt bortkommen och borde gått till final direkt.

* Peter Forsberg är en hora. Han säljer sig till högstbjudande. Patetiskt. Den sista uns respekt som kan ha funnits för en av tidernas bästa ishockeyspelare i Svedala försvann som i ett huj. Kaptenen som lämnade skutan före kvinnor och barn. Vad är det för något? Vi kan kalla det Peter Forsberg-klass. Tacka vet jag Sundin om man ska tacka några svenska hockeystjärnor.

* Märkligt det där med tre. Siffran tre och död, alltså. Först Anna Nicole Smith. Sen Johanna Sällström och nu Lars Orup. Den sista köper jag, men de två andra? Mysterier! Märkligt märkligt.... Allt ont kommer i tre.

Sålunda lydande. Idag har jag sett hålan Hällefors. För övrigt leker livet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home