Wednesday, February 22, 2006

Rättelse

Jag kallade Sverige för fuskarland här på bloggen, och det var ju naturligtvis ett misstag som min kära flickvän tog mig i örat för. Vad jag gjorde var att jag använde fel ord; rätt ord är ju naturligtvis fegisland. Ända sedan Nazisterna tilläts köra rakt igenom Sverige med malm medan Norge och Danmark ockuperades, allt i neutralitetens (a.k.a. feghetens) namn, har Sverige haft detta drag. Inte undra på att våra grannländer inte gillar oss. Det skulle inte jag heller göra. Oops. Det gör jag ju inte.

2 Comments:

Blogger Savela said...

Right on! Av alla dina sågningar är den av svenskar roligast och rättvisast!

11:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Feigsland låter mycket bättre... Puss!(men det tog oss till semin......)

7:27 AM  

Post a Comment

<< Home