Sunday, August 26, 2007

Kass bloggare

Har misskött bloggen rätt rejält den sista tiden. Har haft en del semester, vilket tydligen har gjort sitt avtryck även vad blogganteckningar gäller. Det har varit en bra sommar, men nu är den snart slut. Jag och sambon har roat oss, vi har varit och rest runt i södra Sverige: Småland, Öland, Östergötland... En biltur på 120 mil ca. Därefter Tallinn via kryssning, en mycket trevlig resa. God mat, goda svalkande öl... Sista på semestern var som nämnt Eldkvarn, som var bra och spelade mycket låtar som man kände igen. Nu har jag jobbat en vecka, och kan meddela att framledes kanske det blir lite mindre bloggskrivande. Om jag känner mig själv rätt. Har nämligen börjat jobba treskift, och jag vet med mig att det blir mest skrivet när jag jobbar Em. Nu går jag på eftermiddagsveckan. Så räkna med en hel del blogganteckningar nu. Ha det bra gott folk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home