Thursday, March 09, 2006

Jag har tur...!

Jag har aldrig betraktat mig som nån tursnubbe. Tur har andra. Jag har ingen tur. Men helt plötsligt verkar saker och ting ha vänt. Vi köper trisslotter ihop på jobbet och skrapar, i jakten på storvinsten som ska göra så vi alla kan knalla fram till vår "käre" vd och säga ett eller två väl valda ord. Så ska vi efteråt knalla hem och leva gott. Den dagen... den dagen... mmm. Nåja. Där är vi inte än. MEN:

jag har vunnit de senaste fyra gångerna på triss. Bara småvinster, men ändå!

OCH: jag vann bowlingen! Det måtte vara lite tur med i det!

Och ikväll skrapade jag tre trisslotter. På den ena var det femtio kronor i vinst. På den andra var det 225! Det är nog det mesta jag vunnit sen... ah. Jag vete fan om jag nånsin vunnit mer. Jag är ingen spelare.

Stryktips till lördag. Gud har något att säga mig. : )

0 Comments:

Post a Comment

<< Home